5.12.11

blogovision #16

#16 Ladytron - "Gravity the Seducer"

εχω αναγκη να χειμωνιασει επι τελους και κατι απο τα παλια φροντισε να μου παγωσει το περιβαλλον...δε χρειαζονται και πολλα μερικες φορες, να μας κανουν να διπλωσουμε τα χερια αγκαλιαζοντας το ιδιο μας το σωμα. αποφασισα να κανω μουσικοκριτικη μονο στο νουμερο ενα...κουραστηκα φετος να αναλυω, να ζυγιζω, να υπολογιζω...και τι καταφερα (;) δεν αρμοζει στη γαμημενη χρονια που περασε. ισως καποιοι να θεωρουν παρωχημενο τον ηχο των Ladytron, ε και! στα αρχιδια μου τους γραφω, τουλαχιστον για σημερα, που θα χαθω αναμεσα σε οκτω εκατομμυρια και το μεσημερι θα με βρει με λιγες λαδιες στα χερια μεσα απο την πλαστικη σαρκα ενος φτηνου μπεργκερ...καλημερα και γαμω το χριστο μου


και τα παλιοτερα...

20. Brilliant Colors-"Again and Again"
19. Help Stamp Out Loneliness-"Help Stamp Out Loneliness"
18. Com Truise-"Paper Crush"
17. Letting Up Despite Great Faults - "Paper Crush"

1 comment:

gone4sure said...

Μ' αρέσει αυτός ο θυμός, γαμώ το κέρατό μου...

SYNC ME @ SYNC